mmh, varm choklad♥

Filed under: Allmänt

godmorgon på er!

vaknade typ för en timme sen eller något och har bara suttit och kollat facebook typ. Fanns inget intressant precis, men det skadade inte att kolla. Senare idag ska jag till min kära Yuliya som jag skrev igår, sen kanske man ska träffa Yeison och hitta på något kul. Har inte träffat han på ett tag så det kommer bli härligt att få se honom igen. Sen tror jag nog att jag drar hem till mamma efter att jag har varit hos Yuliya, vet inte om jag orkar vara hos pappa idag, men vi får se.

 

I morgon hade jag tänkt mig att jag skulle försöka ta en långpromenad med hunden och kanske kära Lexi. Sedan kanske jag skulle vara en bra syster och kanske leka lite med Colin och Josefine. Har känt mig som en usel syster emot dom och det ångrar jag verkligen. Man kan inte spola tillbaka tiden, men man kan starta från idag och försöka göra det bättre.

 

mina älskade syskon, jag älskar er otroligt mycket, även fast jag är sämst på att visa det. Vill bara hem till er just nu♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0