Dags att sova! :)

Filed under: Allmänt

Jaja, blev inte så mycket skrivande idag heller, men ingen dog för det. Va ju hos Yuliya förut och jag kände mig inte riktigt som jag brukar. Kände mig konstig och deppig och brast nästan ut i gråt utan att veta varför. Kan bli så ibland, men det är bara väldigt jobbigt att behöva känna så och att må så. Hoppas att det inte händer igen nästa gång.

I morgon åker jag hem igen till världens bästa mor och det ska bli så härligt att få se henne igen! Orkar inte med pappa just nu, han har ju blivit helt jävla konstig och jag fattar inte varför, blir bara så irriterad och vill bara skrika att han är störd rakt i hans fejs! Åjamejen, men jag kommer nog inte känna såhär när han blir normal igen (om han blir normal igen).

Godnatt på er alla, sov så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0