godnatt!

Filed under: Allmänt

nu är klockan ganska mycket och jag börjar bli väldigt trött, så jag ska ta och gå och lägga mig och kolla på film tills jag somnar eller så bara går jag och lägger mig direkt. Lexi kunde inte sova hos mig, hon var väldigt förkyld. Nästan alla i konfa gruppen va sjuka när dom kom hem från Tyskland igen, det var ganska underligt. I morgon åker jag hem till min underbara mamma & Robin! Har saknat henne jätte mycket! Ska bli jätte kul att se henne igen, var typ 1 vecka sen jag såg henne... Jaja, nu ska jag sova innan jag somnar här, godnatt!






 shit vilken gammal bild! måste varit tretton där


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-05-16 @ 22:19:36
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0