äntligen hemma!

Filed under: Allmänt

hejsan på er alla! nu har jag äntligen kommit hem från gårn. Va inte så jätte kul som det brukade vara, men men.. Ska snart borsta tänderna och sen ska jag ta och sova, känner mig riktigt slö. Kanske ska läsa lite också.. Eller så kanske man ska vara pigg och bara sitta och spela xbox hela natten istället?.. Ohyeah!

 

Idag gick dagen väldigt snabbt, fast jag kom typ ''lite'' sent till svenskan förut efter att jag hade varit hemma på håltimmen. Eva- Lena var inte glad iaf och snart kommer nog både mentor och pappa döda mig. Ska jag eller ska jag inte berätta för pappa att jag kom försent? Kanske är bättre om han får reda på det av mig och inte någon annan. Ja Ja, vi får se hur det blir. Fick vara med på musiken och det var verkligen riktig ****** kaos där. Jag kommerr aldrig mer vara med dom på musiken iaf, jag tror mina trumhinnor sprängdes ärligt talat. Fy ***. Aldrig mer!

 

I morgon ska jag åka till min kära Yuliya och det ska bli väldigt härligt att få se henne igen, det var en vecka sen, men det känns som ett år nästan mellan varje gång. I morn är jag laddad för att börja med något annat och inte bara samma låt om och om igen. Nej i morn blir det Unfaithful med Rihanna istället för I Dovregubbens hall. Ska nog börja lägga ner mera tid på piano lektionerna nu eftersom jag inte har så himla mycket prov längre, vilket är väldigt skönt. Jajamen, nu ska jag ta och borsta mina tänder innan jag somnar.. God natt på er alla och sov gött!

~BabyV

 

Bjuder på en gammal bild från när jag och min kära broder va små, en liten charmig bild från mammas bröllop 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0