chill dag

Filed under: Allmänt
hejsan!
bästa dagen hittills iaf, gick väldigt fort och det har varit väldigt härligt väder. Bara fyra lektioner idag också, det gillas! Var med världens bästa Johanna igår, det var länge sedan vi va, har saknat våra tider tillsammans och den känslan man får när man fått något som man allra mest har önskat sig är underbar och jag hoppas att vi kommer fortsätta att hålla kontakten.
Har inte gjort så mycket efter skolan, bara varit med Lexi och hon var så gullig så att hon köpte med en calippo shot till mig. Min lilla gullunge! Vi satt där i soffan med våra shots och kollade på 'par i kungar' och 'kickin' it', det var trevligt det, haha
I morgon blir det skolan såklart och sen ska jag upp till hotellet och lämna in en jobbansökan och då ska darian med, eftersom han också vill ha sommarjobb. Han ska med vare sig han vill eller ej så ska han med, för det är inte jag som är han så han får prata med chefen själv... Jaja, men nu tar jag natta, ska upp tidigt i morn
-Vanessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0