Ja du, vad kan man säga..

Filed under: Allmänt

Denna dagen sög på något konstigt sätt. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, förutom att dagen har varit dryg och riktigt tråkig. Magnus är tillbaka, inklusive hans bror, Andreas. Underbart! Väldigt... Underbart... Tänker inte berätta om dom för det finns inget intressant om dom.

Marcus är tillbaka i Årjäng! Skit länge sedan jag såg honom. Hoppas att jag hinner träffa honom innan han åker igen nu på söndag. Ska prata med han och se om han har lust att träffas, skulle vara riktigt kul iallafall. Har inte saknat någon såhär som jag gör just nu.

I morn är det andra skoldagen denna vecka och jag hoppas att veckan går väldigt snabbt för jag orkar inte ha mer skolan nu. Längtar tills påsklovet! Sova, sova hela dagen och bara lata sig! Det är lyx det! Haha.

Ohyeah, this couldn't be better.. Biljetterna till Venedig & Florens ska snart bokas! Hell Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0