hemma hos käraste mamma!

Filed under: Allmänt
hejsan på er!
har precis kommit hem till mamma äntligen! har spenderat hela helgen hos pappa med bror min och det var en ganska lat helg, som det ska vara för sen på veckorna blir det ut och hoppa studsmatta och allt som har med kondition att göra. Har bestämt mig för att bli lite nyttigare och inte bara sitta still. Jag rör på mig ganska ofta ändå, jag går ju dit jag ska, men jag känner mig lat om jag inte rör på mig hela tiden. Man blir beroende av att röra på sig tillslut. Men nu när jag kommer röra mera på mig så hoppas jag att jag kommer förlora några kilon. Efter sommaren så hoppas jag på en rikitg förändring med min kropp och jag hoppas att jag kommer bli nöjd.
I morn är det skolan igen och det kommer inte alls att bli kul, på tisdag kommer jag nog att få en massa skäll av min mentor om hon får se att jag har kommit 30 minuter försent, men hon kommer nog inte att ringa hem. Det brukar hon aldrig göra. Men man får hoppas på det bästa. Efter skolan ska jag sätta mig ner med lite läxor och sen ska jag träna lite, hehehehe. Sen kanske man ska ta och kolla om det finns något roligt folk på gårn eller om man ska ta och hitta på något med syrran.. jaja, har inte så mycket att skriva, så vi ses senare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0