what da fuck happened?

Filed under: Allmänt
nu har pappa blivit helt normal igen och det känns väl bra, men ändå konstigt. Han kanske bara har massa humörsvägningar som jag brukar ha eller så är han bara cp.
Jaja, struntsamma. Vaknade för två timmar sen och har bara legat och läst lite och bara tagit det lugnt än så länge. Tänkte att jag skulle dra mig ut på en promenad senare med hunden och kanske kära syrran Lexi, det skulle sitta fint just nu. Ska bli mer nyttig och äta mer regelbundet. Hoppas att det kommer funka, det ska fan funka för jag tänker kämpa gärnet nu alltså!

Idag åker jag senare hem till min kära moder och sen i morn är det skolan igen som väntar på att få trycka i oss mer kunskaper. Längtar verkligen hem just nu och vill inte vara här, men jag måste väl. Önskar att mamma eller Robin kunde komma och hämta oss just nu.
När jag kommer hem iallafall så ska jag krama om mina syskon och kanske ta med dom ut och leka lite och sen kanske mýsa till det lite med en bra film och en massa kos! ÅÅh va jag saknar dom allihopa!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0